VinterSol+2 Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 at det åpner seg der nede? får sånne små "stikk" stadig vekk.. vil ikke helt karakterisere det som stikk heller.. mer.. klyp, "våte stikk" ett eller annet.. vanskelig å forklare.. men det føles ut som om livmorhalsen strekker på seg eller åpner seg, på en måte? hatt en del sånt de siste dagene. jeg er jo så nysgjerrig, hehe, lurer på hva alt er hele tida! hihi som om kroppen min lever et hemmelig liv uten meg.. andre som har denne merkeig fornemmelsen? er jo ikke ubehagelig, egentlig. bare.. rart?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har i allefall en følelse av at alt sklir ut, føles som om bena står lenger fra hverandre.. Helt merkelig :-) Ellers er jo alt nedei der mørbanket syns jeg.. Noe skal det sikkert være :-)
<3 Felicia og Jonathan <3 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 jeg føler at noe nærmer seg! det murrer fælt i magen om dagen.. får litt mensen aktige smarter til tider og kynnerene er hyppige nå. tydelig at kroppen jobber med å forberede seg til fødselen
VinterSol+2 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 spennende da, ikke sant?! jeg har også disse menssmertene som kommer og går ( særlig om kvelden/natta) løen i magen og masse harde kynnere.. ryggen er tidvis vond pga kynnerne også. flinke kroppen som forbereder seg. kunne du bare gjort det enda litt raskere. hehe
camnat Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 ja har hatt sånn stikk en god stund nå, og i dag var jeg hos JM, hun spurte om jeg ville sjekke om jeg hadde fått noen åpning da. Men det hadde jeg ikke, ikke mer en en liten finger tupp. Så jeg er ikke moden enda så jeg kommer nok ikke før tida.
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg føler også at det nærmer seg nå. Det er noe som skjer nedi der ja! Har hatt mye mere kynnere i det siste. De kommer oftere og de er noen ganger litt småvonde. Murrer skikkelig nederst i magen, stikker til noen ganger og menssmerter i korsryggen! Ja!!! Det nærmer seg! ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå