VinterSol+2 Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 en må jo bli litt tøffere når en skal bli mor,ikke sant? mammaen min er feks tøffere enn toget.. jeg er ganske tøff jeg, men en ting jeg IKKE liker, er å ringe telefoner.. men nå er vi på sommerferie i tønsberg, hvor vi også skal føde. termin om 17 dager. jeg har litt høyt blodtrykk, og jordmora mi hjemme på notodden sa at jeg burde gå til sjekk minst en gang i uka fremover.. men kan jo ikke kjøre frem og tilbake til notodden hele tida heller.. så nå har jeg ringt til helsestasjonen her, lokalt. jordmora virket veldig koselig, men holdt på med noe annet, så hun skulle ringe meg tilbake i løpet av en time. men jeg ringte jeg:) jeg fikset og ordnet og føler meg som en stor jente i dag.. hehe det virker kanskje litt banalt for dere andre, men akkurat det med å ringe disse telefonene,, der jeg føler at jeg er "litt utenfor min rett" om dere skjønner (feks be om jordmoroppfølging i et annet fylke enn der jeg bor, de tre siste ukene før termin osv..) det er min store skrekk. hehe. så i dag er jeg fornøyd med meg selv. *flink jente* noen andre som har prestert noe, smått eller stort, som de er stolte av i dag?
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Så bra! Gratulerer! Har ikke rukket å være noe tøff idag jeg, har akkurat stått opp... men jeg har da tatt knekken på en del edderkopper de siste nettene når jeg har vært på mine nattlige vandringer frem og tilbake fra do.. ) Men jeg har akkurat samme problem som deg når det gjelder telefoner! HATER det! Blir helt skjelven dersom jeg må ta telefoner, og prøver å unngå det til enhver tid. Ofte så er det sambo som må ringe for meg. Merkelig greie egentlig!
Love my kidz Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja se der så flink du var!! kommer til å leve lenge på denne du ja ;-) Jeg selv sitter og haler ut leveringa av permisjonssøknaden min. Fylte den ut for flere uker siden, men får meg liksom ikke til å levere den. Vil ikke sende den, for jeg må spørre dem om et par ting samtidig. Føler meg så dum altså...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Så flink du er:) Jeg hater å ta telefoner! Jeg er ikke så stolt over at jeg ikke har ringt føden selv om jeg tror at fostervannet mitt er gått lekk.... Vil bare ikke mase siden jeg hadde to kontroller i forrige uke pga mulig infeksjon.
VinterSol+2 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 oi, haha, permisjonssøknad ja... sjefen min skulle finne ut om det var nødvendig hun (har bare noen få vakter) men har ikke hørt noe fra henne heller... hihi jepp, kan leve på den en stund! Har vært ganske flink til en del sånne ting i det siste, ordnet ting med NAV, lånekassa etc... men jeg liker aller best å bare dukke opp på et kontor, og ikke ringe.. er lettere å stå der og be om hjelp og forklaring enn å unnskylde seg på telefonen, lissom... drepe edderkopper der da å være tøff det og! hihi gratulerer så mye!
VinterSol+2 Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 vet du, jeg har vært inne til kotroll en gang pga lite liv. da fikk jeg nesten kjeft av legen fordi jeg drøyde med å ringe.. så ring du, anonym. bare hør med de. og så forklarer du at du syns det er litt ekkelt å komme inn om det ikke er nødvendig osv. da får du nok høre at det ikke er noe problem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå