Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil bare få skryte litt av min samboer. Jeg har en datter på to år og han har ingen barn selv. Men han er så fantastisk med henne. De to leker og koser seg og han stiller opp hele tida. Hele familien hans har tatt kjempe godt i mot meg og dattra mi og svigermor sitter til og med barnevakt med glede for meg når jeg trenger det innimellom. De har tatt henne til seg som sin egen nærmest og det er aldri problem med noe som helst:-)

Nå har barnefar også fått seg kjæreste, så jeg er veldig spent på hvordan det går, men regner med det kommer til å bli noe positivt for oss.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig å høre! Min samboer, snart mann ;=), er også slik. Behandler mine som om de skulle vært hans egne. Med den holdningen tok også jeg i mot hans datter! Men hun ville ikke bli kjent med meg.... Det er trist! Guttene mine derimot har vært åpne for sin stefar fra dag en. Samtidig har jeg vært veldig påpasselig på at de ikke skal behandle stefar med frekkhet eller gi ham kommentaren "det har du ikke noe med, for du er ikke faren vår".... Har ventet i spenning på om disse ordene skulle komme, men de uteble!! Vi som bor i samme hus fungerer veldig godt sammen, og hvis stedatter en dag bestemmer seg for å ikke være vrang lenger, så er hun ett kjærkomment medlem i storfamilien hun også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...