Marolla Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 JEg skriver svar her jeg.. Min er treig ja! Jeg er faktisk begynt å bli så smålig at jeg blir irritert på de som har termin etter meg som får før meg! Men aner et håp om at det er over snart. Hadde litt blodlig slim i går, så det lover bra. Skal inn på kontroll nå etterpå også, så det blir spennende å høre hva legen sier. Hvordan er kynnerene/maseriene dine? Syns mine legger seg så veldig mot høyre hofte. (Stivner på toppen av magen og går skrått nedover mot høyresiden..)
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Skjønner deg godt. Jeg blir ganske misunnelig når jeg ser alle de trillende barnevognene her ute. Særlig hvis jeg kjenner igjen mødrene som noen jeg så for litt siden på venteværelse hos legen eller jordmor og da hadde de helt sikkert mindre mage enn meg! Æsj altså! Nei, her er det hverken slim eller blod. Bare mensevondt som kommer og går.Stikker både her og der og har vel gjort det i to uker snart? Hele underkroppen føles mørbanket.
Marolla Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Har allerede blitt satt opp på overtidskontroll neste mandag, men håper inderlig at jeg slipper å stille opp på den! Alle kjerringråd er brukt også.. (Nesten... har holdt meg unna medikamenter, lakserolje, te og hopping) Svangerskapet er jo en sinnslidelse på slutten!
Mamma til 2 - endelig!!! Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Nå har jeg vasket badet, men skjedde det noe??? Nei!!! Eller jo forresten, vi har rent bad nå. All disse kjerringrådene hjelper jo bare når en er moden i utgangspunktet, så da må vi vel gjennom hele pakka hver dag? Unntatt de mer brutale da, helt enig med deg. Selv om jeg "nesten hoppa" da - så stor som magen min er holder det å bøye knærne litt for få den til å disse ordentlig. Jeg har en time hos jordmor i morgen, men håper forsatt å kunne avbestille den. Er tross alt klokka 8 om morran! Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå