stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jenta vår skal være Pippi på sommerfesten i dag, men jeg vet ikke helt hva jeg skal kle på henne..? Gul t-skjorte? Med lommer på? Hvilken farge har strømpene hennes egentlig? Eller varierer det litt?
Fru-mamma Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Er ikke sikker på strømpene, men kan du ikke velge to forskjellige farger. Den ene kan jo f.eks. være stripete. T-skjorte med lommer høres bra ut.
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Tror den ene sokken er grønn. Men som hu over sier - la det være en av hver farge hun blir nok kjempesøt!!!
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 Takk for svar begge to:) Da skal jeg finne ulike strømper til henne. hihi.. Men er det mulig å få flettene til å stå litt ut? Har ikke lyst til å spraye med hårspray eller noe egentlig, men funker det kanskje å sette i flere strikker inntil hverandre? Er jo ikke så viktig at de står ut da,men hadde jo vært litt stilig =)
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 fukt håret, ha i litt gele/skum/fudge, flett dem med "vipp" og føn tørt. Funker til en viss grad
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Åh.. Takk!! Det skal jeg prøve =)=)=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå