Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 1. Legg brusflasker med vann i fryseren, genialt å ha med på stranda, da har du iskald drikke i mange timer samt kjøle-element til annen mat. 2. Ha alltid en bag med håndkle og badedrakt i bilen, så kan du ta en kvikk dukkert uten unger på vei til eller fra henting og bringing.
M by M Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Må protestere på punkt nmr 2. Om jeg føler for en spontan dukkert, bader jeg naken! :-) Pyse!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, jeg må si meg lettere enig med HI - strender i Oslo-området er lite naken-vennlige...
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Med mindre du tar turen til HUK eller et eller annet vann oppe ved sognsvann eller noe der man kan bade naken....
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 ...og det OVERHODET ikke er skrullinger i buskene... i hvert fall på nakenbadinga ved Sognsvann (Svarttjern).
M by M Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bor heldigvis ikke i oslo lenger, så her jeg bor nå er det bare å finne et passende badested og koooooose seg i fred og ro.....om man er heldig;-) Må innrømme at nakenbadingen som regel foregår nattestid da;-)
prekæs Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Denne er er ikke helt pen, men oppdaget her om dagen at hvis lille propell ikke hadde på seg sko, kom han ikke så langt fordi grus er vondt å gå på:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå