Anne-B. Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hehe, ikke helt bestemt oss enda. Samboer er og har muntligeksamen i dag, han skal inn klokka tolv, det tar kanskje en times tid. Jeg skal pakke resten av mine saker, pluss at det må ryddes litt her.. Også har jeg bestilt sommerboller på Godt Brød som jeg skal gå i barnehagen med, er siste dagen før sommerferien for snuppa, også får vi ikke være med på sommerfesten! Så derfor, skulle egentlig bake gluten- egg- og melkefritt, men det skar seg. Deigen var som tykk potetmos, og da jeg tok dem ut av ovnen, så de med ut som pikekyss enn boller Det hadde vært så deilig å bare våkne i morra og være hos svigers, i stedet for å kjøre i morra, selv om det innebærer at vi kommer dit ca 8-9 i kveld om vi kjører etter at snuppa har vært i bhg. Da rekker hun heller ikke å rote til i morra om vi får rydda opp før vi drar i bhg med bollene heller
På vei igjen <3 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Åh! Så deilig! Jeg vil også på ferie! Men vi reiser ikke før om 6 uker da.. Leeeenge til det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå