Gå til innhold

Dere med barn som skal begynne i barnehage til høsten :

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere hørt noe eller fått noe info fra barnehagen ennå, annet enn at de har fått plass ?

Har ikke hørt et pip og begynner å bli nervøs for om vi har blitt glemt....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi måtte ringe barnehagen og gi beskjed om at vi ville stikke innom å se hvordan de hadde det der. Er familiebarnehage han skal begynne i.

Skrevet

ja har fått brev om besøkdag : ) og vært på foreldremøte hvor vi bestemte hvilken dag som var den første..

Skrevet

Jeg har heller ikke hørt noenting...kanskje man skulle ha ringt for å høre...

Skrevet

jeg fikk brev om foreldre bli kjent kaffe i morgen. da får vi hilse på foreldre og barn og får omvisning og informasjon. veldig kjekt når de har slikt syns jeg :)

Skrevet

Nei jeg har ikke hørt noe, men regner med det kommer info i juli. Gidder ikke bekymre meg om det før det nærmer seg bhgstart.

Skrevet

Vi var på infomøte for et par uker siden. Fikk omvisning, hilste på personale og barna fikk sjekke ut stedet litt. I tillegg er v bedt på grilling der til uka, sammen med nye og gamle bhg.barn og foreldre.

Synes du skal ringe de, jeg!

Skrevet

Snuppa begynner i september. For en ukes tid siden fikk vi brev i posten med invitasjon til å komme på besøk i barnehagen en dag og til et møte med styreren i barnehagen :) tror barnehagene praktierer litt forskjellig, har hørt om folk som har måttet ringe for å få komme på besøk også. Ta en tlf du :) for å være på den sikre siden..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...