2 søte små gutter Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 har dere hørt noe eller fått noe info fra barnehagen ennå, annet enn at de har fått plass ? Har ikke hørt et pip og begynner å bli nervøs for om vi har blitt glemt....
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Vi måtte ringe barnehagen og gi beskjed om at vi ville stikke innom å se hvordan de hadde det der. Er familiebarnehage han skal begynne i.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 ja har fått brev om besøkdag : ) og vært på foreldremøte hvor vi bestemte hvilken dag som var den første..
Tingelingelate med to tomater Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har heller ikke hørt noenting...kanskje man skulle ha ringt for å høre...
MrsReaff Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 jeg fikk brev om foreldre bli kjent kaffe i morgen. da får vi hilse på foreldre og barn og får omvisning og informasjon. veldig kjekt når de har slikt syns jeg
så var vi 4 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Nei jeg har ikke hørt noe, men regner med det kommer info i juli. Gidder ikke bekymre meg om det før det nærmer seg bhgstart.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Vi var på infomøte for et par uker siden. Fikk omvisning, hilste på personale og barna fikk sjekke ut stedet litt. I tillegg er v bedt på grilling der til uka, sammen med nye og gamle bhg.barn og foreldre. Synes du skal ringe de, jeg!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Snuppa begynner i september. For en ukes tid siden fikk vi brev i posten med invitasjon til å komme på besøk i barnehagen en dag og til et møte med styreren i barnehagen tror barnehagene praktierer litt forskjellig, har hørt om folk som har måttet ringe for å få komme på besøk også. Ta en tlf du for å være på den sikre siden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå