Anne-B. Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg drømte i natt at du fødte i dag. Hehe. Snakk om å være litt oppi det. Jeg går selv og ser fram til å bli ferdig, men tenker at panikken kommer snikende til slutt, men enda har jeg 10 uker (uææ) igjen.. Tror du en ny verdensborger blir født i dag kanskje? Har tenkt litt på deg de siste dagene, og krysser fingre! )
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg aner ærlig talt ikke. I dag er jo "min" termin da, den jeg hadde selv før leger og UL blandet seg inn, hehe... Som du kan lese i et innlegg av meg lenger nede her, så har jeg hatt endel rier i natt og dag tidelig, men nå har det dabbet av igjen for det meste. Kommer en og annen svak og kortvarig en, men jeg er like gald akkurat nå, vil gjerne at panikken kan legge seg og nervene roe helt ned igjen før det starter for fult! Rart med det, har vært klar osm ett egg siden 3-4 måned sikkert, men nå som ting aknskej er i gang er jeg ikke det minste klar likevel... Jaja, man må jo igjennom det. Takk for omtanken! :-)
Anne-B. Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg får litt sånn "gruetokter" av og til, hjelp, et barn til, hvordan klarer andre det? En ting er når de skal ut, en annen er når de først er ute.. Det går nok bare bra. Som du sier, så må man gjennom det. Masse lykke til! )
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Tiden etterpå gruer jeg meg faktisk ikke så mye til denne gangen, det var verre med nr 2 sidne jeg opplevde det som utrolig tungt og en stor overgang å bli mamma i det hele tatt (hadde litt fødselsdepresjon etter første fødsel, slet med ammingen, søvn osv), men så gikk det såååå fint når nr 2 ble født. Ammingen gikk på skinner fra dag en, han sov mye bedre enn broren, storebror fantes ikke sjalu, alt gikk likosm bare så fint, så forventer nok litt det samme denen gangen, hehe.. Vet jo så kalrt at det vil bli tøffe dager, men det er utrolig hva erfaring kan gi en av tryghet til å takle ting! :-)
Anne-B. Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg føler meg tryggere på ting, og det er godt.. Har vært gjennom det før, selv om dette barnet kan være helt annerledes enn datra mi var / er. Jeg hadde også fødselsdepresjon, så det er egentlig det jeg er mest redd for.. At det skal blir for mye for meg, men nå hadde det egentlig mest å gjøre med den situasjonen jeg var i dag, med forhold og økonomi og alt sånt. Men belager meg på at det blir mer arbeid ja, noe annet skulle kanskje være rart, om det ikke ble.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå