Gå til innhold

Noen som har peiling på støttestrømper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har anlegg for å bli hardt angrepet av åreknuter og skal gå til innkjøp av støttestrømper.

Jeg må ha sånne som går over låret. Burde jeg kjøpe strømpebukse eller strømper (stayups) da?

Er det noen merker som er bedre enn andre? De finnes jo i forskjellige prisklasser..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville hatt stay ups. De kan bli veldig klam og det er ikke særlig behagelig å ha hele veien opp:)

Jeg tåler ikke stoffet de bruker i støttestrømpene og begynner å klø noe helt forferdelig, så jeg vil ikke anbefale strømper til noen jeg da, men skjønner problemet ditt:)

Mine strømper er spesialsydd etter mine ben og jeg har både sånne som går til låret og knestrømper. Bruker dem ikke nå på grunn av at jeg synes de er skikkelig ubehagelige.

Husker ikke hvilket merke de er og heller ikke hvor de ble produsert. Jeg fikk dem bestilt gjennom lege, så det var hun som tok mål og sendte inn bestillingen.

Skrevet

heisan

Kjøp Jobst støttestrømper på apoteket, de er kjempebra.Litt dyre, men de holder seg et års tid og kan vaskes og vaskes ...på 40 gr finvask i nett i maskinen. Du får hjelp på apoteket til å finne riktig str tilpasset deg. jeg har prøvd stayups og strømpebukse, men er mest fornøyd med str.bukse. De er litt klammere ja, men du slipper å få vondt i låret der stayups stopper. sikkert en smakssak. Det er et merke som heter Futuro fra spania, som er bra også og billigere, men kan være vanskeligere å få tak i . lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...