Gå til innhold

Skal til Syden, men hvor mye penger må jeg ha med.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal for første gang til Syden om noen uker. Reiser sammen med min eldste jente og mammaen min. Vi skal være der en uke.

Vi får frokost og middag på hotellet. Hvor my penger trenger jeg til "resten"? Litt grønn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med det du har råd til du. Det er jo forskjellig hva vi bruker av penger.

Skrevet

Det blir litt som å svare på spørsmålet "Hvor mange brødskiver må jeg spise før jeg blir mett?" Det er jo totalt avhengig av deg som person.

Har du kort, sett inn så mye penger du kan på dette kortet eller ta med deg kredittkort (pass bare på at du betaler regningen umiddelbart når du kommer hjem). Bruk det du må, med fornuft.

Ha en strålende tur!

Skrevet

I fjor regnet vi ca 100 euro dagen (litt over 800 kr) da levde vi som konger følte vi hehe :) var litt usikker på om det kom til å bli trangt eller ikke, men vi valgte å kun spise et måltid ute hver dag de første dagene, da ble det sånn at vi en dag kun brukte 17 euro for eks :) Etter noen dager spiste vi ute alle måltider utenom frokost, shoppet og koset oss. Trengte ikke tenke på pengene i det hele tatt.. Vi hadde nok klart oss finfint på 4-500 kr dagen, men det var utrolig deilig at vi hadde spart opp masse lommepenger. Vi var foresten en liten famili på 3..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...