Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Selv når jeg ikke har fått i meg mat på 3 dager har jeg klart og gått opp litt.. Hvordan er det mulig da???!! Alt jeg drikker er noen slurker cola.. Jeg gir meg ende over, de svangerskapskiloene må være sydd fast i huden på meg:-p
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Uffda, Tonje - har du vært / er du syk? Ikke bra å ikke ha spist på 3 dager, vet du;o) Nei, ikke lett å slanke seg...kommer nok til å slite med de ekstra babykiloene jeg også (gjorde det sist)...men det gidder jeg ikke tenke på før om 6 uker, he he;o)
..idyll Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jo, det er fordi du må spise for å forbrenne Hvis du ikke spiser setter kroppen på bremsen for å spare til enda dårligere tider..hehe. At du har gått opp kan ha med syklusen din å gjøre, eller varmen. Hvis du ønsker å gå ned bør du spise minst 1100 kalorier hver dag
1kar&1møy&meg™ Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 hehe min kropp har også slankevegring! godt å ikke være alene
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Blitt matforgiftet:-\ Ugg sier jeg bare, he he... Ja, jeg må nesten flire litt, for det skal vel ikke gå an, hi hi.. Er på bedringens vei altså, bare ingen matlyst enda... Noe som resulterer i no good for meg:-\ Hihi, du er jo så lita så det går nok av se vennen.. Tenk, bare 6 uker igjen, det har gått fort!!!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Ok, er det sånn og forstå)) Takk for hjelpen, kanskje de ikkeer sydd fast likevel da:-p
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Uff - skrekk og gru...matforgiftning er det verste! Stakkars deg! Bra du begynner å bli bedre da. Ja, det har gått veldig fort denne gangen! Til tross for mye tyngre svangerskap enn sist, så har tiden gått dobbelt så fort! Sikkert fordi jeg har en liten en fra før som gjør at dagene flyr;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå