Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Et par jeg har snakket masse med på blink(om alt mellom himmel og jord,lange poster/mailer) har bare plutselig droppa meg! Har aldri møtt noen av de in person,men man kan da ha høflighet nok til å i det minste sifra at man ikke gidder ha kontakt lengre,eller skal slette profilen sin der inne,så vi snakkes ikke mer(evt. gi e-mailadressen) Man føler seg jo nesten utnytta! Her har man gjensidig gitt råd,snakka om problemer,gitt oppmuntringer,fortalt om oppturer og nedturer,og så blir man plutselig bare dumpa! Hva?! Dene ene sletta profilen sin,den andre vet jeg ikke. Finner ikke profilen,men i gjestboka mi står fortsatt nicket der,ikke at blinkeren er utflytta. Er jeg blocka da,eller? Så utrolig ufint gjort! Liker de meg ikke lengre kan de i det minste si det til meg,eller lyve,om ikke annet!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Bare enda et bevis på at kontakter man får på nett ikke er det samme som i "real life". Man har ingen kontroll på om folk faktisk er den de utgir seg for å være, om de forteller sannheten, eller hvilke hensikter de egentlig har. Bruk heller energien på å pleie virkelige mennesker, ikke fantasi-venner på nett!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Er sikker på at denne personen er den hun sier hun er,men hun har litt mange jern i ilden,og er veldig populær,så jeg var vel bare ei som var grei å bruke som "klagemur",siden jeg er flink til å lytte og være støttende. Vi hadde også planlagt å møtes,men så bare forsvant hun fra nett. Jeg har desverre ikke mange venner i det virkelige livet,så for meg har nettet vært en "redning" mange ganger når jeg føler meg ensom. Jeg er litt beskjeden,og har vanskelig for å virkelig være utadvendt og åpen ansikt til ansikt. Dette virker sikkeret tåpelig og patetisk for de fleste her,men ikke alle er heldige å ha nære,gode venner. Jeg er en av de. HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Ok..... kanskje tilbringe litt mindre tid på nettet og litt mer i den virkelige verden?? Eneste måten å bli mindre sjenert på er å faktisk snakke med mennesker ansikt til ansikt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå