Sibas Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hadde det vært slik at jeg kunne syklet alene til dammen å solet den smekre tobarnskroppen min så hadde det gått, men faen heller. Disse unga må jo ha tilsyn hele tia! Når er det det går opp for de at om man løper ut uten sko så hender det at men slår tærne?! Og er det nødvendig å skrike i timesvis av den grunn?! Det piper i ørene mine ennå.
Sibas Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja jeg skal kanskje ikke klage når du må sitte å se på værmeldingen om hvor varmt vi har det på østlandet :-) Sorry!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 solbrent solbrent solbrent solbrent....................................
Sibas Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Da kan vi jo feks ha en virituel kafetur! Jeg inviterer til iskaffemocca!! Bare slå dere ned her med meg!
Lilly 79 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Virituell du liksom!! Er det liksom så mye forlangt å få oppleve mer enn to fine dager på rad? Hæ?
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Vi kan bytte hus. Jeg hater varme og liker meg best om høsten og vinteren. Har solallergi og det gjør sommeren et helvete + en deilig gressallergi. Så jeg bytter gladelig bort mitt hus med noen som bor kaldere - vi har nemlig sol fra 05-21. Det som så så lukrativt ut i annonsen og greier..
Sibas Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2007 Vi syntes det var så dumt med de trærne som sperret for solen og kuttet de ned. Nå har vi 35 grader inne i stua gjennom hele sommeren Digg eller?! Tror jeg kommer til å dø av heteslag i sommer dersom denne varmen fortsetter. Og ingen ting er vel bedre enn varme og grinete unger.
Gjest Odyssey&Mikrovampyren Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Det er så varmt om dagen at jenten her har snudd døgnet til natten. Jeg satt oppe fr 01 til 0530 med en lys våken liten jente som ville ha bittelitt mat hvert tiend minutt og som hylte bare jeg gikk for å lage opp maten.. Nå ligger hun selvsagt og sover og vrir seg. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, hehe lar henne ligge hele naken på et håndkle og har jo vifte og greier men det ser ikke ut til å hjelpe noe særlig. Angrer på at jeg bor på solfylt tomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå