lykketrollet:) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Og er det noen her som bruker dagkrem med solfaktor? Tenker litt på at solfaktor kan redusere litt på rynkene som så smått har begynt å vise seg......
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bruker Vichy dagkrem (husker ikke nøyaktig hva den heter) eller Cosmica. Ikke spf i noen av de, men jeg smører meg med solkrem fra SebaMed over, og den er faktisk veldig grei å bruke i ansiktet - blir ikke så skinnende....+ den er uten paryme, så jeg tåler den bra i ansiktet (jeg har veldig sensitiv hud).
Saftsuse 84 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Nå hvet ikke jeg v dagkrem med solfaktor, MEN verdens beste dagkrem er Dermlogica active moist, den er SUPER!!!!!
stinky-monkey Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg bruker den billigste de har. Vaseline Intensive Care Day Cream med vitamin A&E og Aloe Vera. En de selger på alle dagligvare butikker. Jeg er super fornøyd med den jeg :-) Er ikke så nøye på det, og gidder ikke bruke så vanvittig mye penger på sånt. Når jeg er ute og soler meg så tar jeg på vanlig solkrem på hele meg inkludert fjeset :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå