Gå til innhold

Sf-mål i uke 18/19?


Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen!

Var hos jordmor i dag og hun målte sf-mål, hun kommenterte det ikke, men så på skjema etterpå at den var 19 cm. Hva var/er deres? Skal det ligge i det grønne området på skjema eller utenfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Legen min sa at så lenge din kurve er jevn er alt bra! Mye mulig du vil ligge over hele veien. Det de ser etter er avvik. Det skraverte feltet er bare en pekepinn, selv ligger jeg rett under den røde streken og har gjort det på alle tre målingene, uke 17 15 cm, uke 20 17 cm og uke 21 19 cm. Det kommer helt an på kroppsform, kort/lang, rund/tynn...osv.

Er nå 25+0 og skal til jordmor neste uke, så spent på hva jeg blir målt til da!

Lykke til! :-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...