Gå til innhold

Hva skal dere i dag da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på å ta en tur på stranda, men er ingen andre som har fri.. Så da blir det bare lillemor og meg i tilfelle.... hmmm...

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være på jobb............... :(

Men var en tur på "stranda"/steinstranda i går da. Er brent i dag, så like greit at jeg må holde meg inne!

Skrevet

vi skal på babysvømming i dag. og ta en tur i byen. Fælt å bade inne når det er så fint vær men...Bare to ganger igjen og de må vi få med oss...

Skrevet

Muligens føde ;-) Nei, tror ikke det, riene har dabbet helt av igjen, så blir vel bare å slappe av og tenke på noe annet.

Skrevet

Jeg og lillegutt skal i hvert fall først på trening (jeg trener, han leker...hehe). Tenkte på stranda etterpå, men vi får se hva det blir til : )

Skrevet

Sitte på terrassen i solen til jeg skal til jm kl ett - slikke litt mer sol etter det før jeg henter småen i bhg:o) Skal fylle opp badebaljen til Tobias og sette den på terrassen så han kan bade og kose seg når han kommer hjem - har blitt mye av det i det siste:o)

Skrevet

I dag skal jeg og barna til foreldrene mine, også skal jeg jeg og eldstemann i bhg en tur for å ta bilder.

Skrevet

Ja, det er bare å nyte det mens man kan :) Skulle jo bli kaldere i morgen :(

Skrevet

Jeg skal gjøre husarbeid her, nå når det har vært så fint vær har husarbeidet vært helt nedprioritert. Og så skal jeg og minsten trille oss en tur etter lunsj og hente storebror tidlig. De sier jo at dette er den siste finværsdagen på en stund sååå den får bare nyyyytes max.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...