ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Lurer på å ta en tur på stranda, men er ingen andre som har fri.. Så da blir det bare lillemor og meg i tilfelle.... hmmm... Dere da?
Dotten Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Være på jobb............... Men var en tur på "stranda"/steinstranda i går da. Er brent i dag, så like greit at jeg må holde meg inne!
dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 vi skal på babysvømming i dag. og ta en tur i byen. Fælt å bade inne når det er så fint vær men...Bare to ganger igjen og de må vi få med oss...
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Muligens føde ;-) Nei, tror ikke det, riene har dabbet helt av igjen, så blir vel bare å slappe av og tenke på noe annet.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg og lillegutt skal i hvert fall først på trening (jeg trener, han leker...hehe). Tenkte på stranda etterpå, men vi får se hva det blir til : )
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Sitte på terrassen i solen til jeg skal til jm kl ett - slikke litt mer sol etter det før jeg henter småen i bhg:o) Skal fylle opp badebaljen til Tobias og sette den på terrassen så han kan bade og kose seg når han kommer hjem - har blitt mye av det i det siste:o)
Honningmelon Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 I dag skal jeg og barna til foreldrene mine, også skal jeg jeg og eldstemann i bhg en tur for å ta bilder.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Ja, det er bare å nyte det mens man kan Skulle jo bli kaldere i morgen
haater husarbeid Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Jeg skal gjøre husarbeid her, nå når det har vært så fint vær har husarbeidet vært helt nedprioritert. Og så skal jeg og minsten trille oss en tur etter lunsj og hente storebror tidlig. De sier jo at dette er den siste finværsdagen på en stund sååå den får bare nyyyytes max.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå