yellowhåpefull Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Fått mer og mer vondt på innsiden av lårene..så vanskelig å forklare, men liksom helt øverst på innsiden...på oversiden av underlivet liksom, i de bena der...?!?...Noen som skjønner hvor? :-) Kan det være for noe a?...Gjør vondt når jeg beveger meg, men kjenner lite når jeg sitter stille, så lenge jeg ikke sitter i samme stilling for lenge da...:-p
pilutt1 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Det er vel en form for bekkenløsning vil jeg tro. Du kan jo prøve å ha foten ut til siden og dra den inn til den andre foten,husker forrige svangerskap at det var veldig vondt. Så det er nok en begynnende bekkenløsning vil jeg tro!
Minimio Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Synes også dette høres ut som bekkenløsning. Selv merker jeg bekkenet helt nederst på ryggen/øverst på rompa. Men i helgen hadde jeg også vondt nedover det ene låret og hefteleddsbøyer. Stillesittende kontorarbeid er nesten det værste for meg. Lave sko og rolig spasetur synes jeg fungere bra for meg. Dessuten er det ingenting som slår en time på sofaen:-)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Syns det hørtes ut som slike ligamentsmerter (eller hva det heter) som man gjerne får i lysken når livmoren strekker seg. Da rives og slites det i livmor og der den er festet (som jo er i lysken). Er i såfall ganske så normalt. Men så er jeg ikke medisinsk utdanna da, men det var det vel ingen som trodde:)
MaryPopp☆2-barnsmor Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 helt klart bekkenløsning.. Du har vondt i underste del av bekkent.. Underlivsbenet! veldig vanlig å få bekkenløsning der.. Ta det pent og be om henvisning til fysio hos fastlegen din.. gravide med bekkenløsning har krav på gratis fysio!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå