Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 baby 8 uker... bruker ikke lue i vogna, men hva med når de er oppe i skyggen... på verandaren feks`?? må jo være grusomt varmt med lue på? har en tynn bommuls lue men alikavell? har også en solhatt, men den er igrunn tjukkere... Og hva med i bil? Vi har ikke a/c og må lufte... er jo veeldig varmt i bilen fordet. men det kommer jo trekk?? uff vanskelig...
manonym Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Sliter like mye som deg med min 4 måneders gamle baby, hvor mye trekk tåler de egentlig????
-MtG- Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jeg ville ikke tatt på lue om det ikke blåste mer enn bare litt trekk. Blåser det kjølig går det kanskje an å ta på en tynn en, men i denne varmen tror jeg det er bra at de får luftet hodet litt. Det er gjennom hodet det meste av varmetapet skjer, og nå om dagen tror jeg det er deilig for dem å bli litt kjøligere.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Synes de skal få slippe lue nå jeg, her bruker vi solhatt når det blåser og er mye trekk, ellers får han være mye uten noe på hodet. Tror ikke det er så farlig som mange skal ha det til. Er mer bekymret for overoppheting når tempen ligger rundt 30 grader!
*orginalt* Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har tatt av lua jeg. Her er det 31 grader i skyggen. Nå sitter vi inne for vi orker rett og slett ikke varmen. Ikke har det blåst noe særlig heller. Bare liten luft, og det er varmluft også. Han er så varm, at jeg har ikke samvittighet til å ha på lua i denne varmen. Skikkelig våt i håret blir han. Men blåser det godt, tar vi den selvsagt på. Og skal vi gå igjennom noen solstråler, tar vi den også på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå