Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du har pokker meg mange gode svar- det skal du ha!

Virker til å litt innsikt i mange områder- selv om jeg vet det provoserer mange her inne....

Men jeg syns du har utrolig mange gode og reflekterte innspill- selv om jeg ikke bestandig er enig.

Skulle jeg stemt på en BIM'er jeg syns er konstruktiv kunne det fort blitt deg, altså!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nunne, du får meg til å rødme :-) Takk for fine ord.

Når det er sagt er du ikke helt bak mål selv ;-)

Skrevet

Regner med dette var ironisk ment HI?? Hvis ikke har vi nok ekstremt forskjellige meninger om hva som er reflektert og ikke...

Skrevet

Så bra at du skrev dette innlegget, nunne™! Jeg er helt enig med deg i det du skriver. Som jeg har fortalt Jeab tidligere så syntes jeg hun var vel stri i en periode, men en dag var det plutselig hun som sto opp for meg mot bermen her inne. Da la jeg merke til at hun aldri gir etter for gruppepress og beholder integriteten sin i alt hun skriver, og jeg forandret totalt syn på henne. Hun er virkelig en av ressurspersonene på BIM, og jeg har ofte lyst til å spørre henne direkte om hva hun mener om saker jeg tar opp i innlegg jeg skriver, for det er hennes mening jeg setter høyest av alle her inne. Jeg blir nyskjerring på hvem hun er og hvordan hun har blitt så klok, og skulle ønske hun var min venninne i virkeligheten.

Hurra for Jeab!!

P.S. Og hvis du leser dette Jeab,- beklager at jeg kalte deg 'Jihad' den gangen. Jeg var sur da jeg skrev det.

Skrevet

nei, anonym nr 1. Dette mente jeg. OG jeg så ingen grunn til å være anonym heller, da jeg overhodet ikke ser noen grunn til å ikke si det jeg mener å mene det jeg sier.

Dessuten er det finfint at vi er forskjellige! Jeg sier jo selv i mitt HI at jeg ikke bestandig er enig- men at "jeab" fremstiller saken (ofte) på en slik måte at den faktisk kan belyses fra flere sider.. Grunnen til at jeg lagde innlegget er at når jeg leser det "jeab" skriver, så hender det jeg tygger og grubler litt på svaret selv om jeg ikke bestandig er så enig.

Vet ikke om du anonyme har lagt merke til at konstruktive, reflekterte og objektive innlegg er mangelvare på BIM.

- kan ikke jeg da, som en bruker få rose en jeg syns fortjener det?

Kan forresten ikke huske sist jeg så noen få ros her... Så det var på tide, JEAB!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...