Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hei.. Noen som har måtte begynne med slike sprøyter hver dag i svangerskapet fra uke 28? Erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hei Jeg har gått på fragminsprøyter siden jeg fikk vite at jeg var gravid (hadde blodpropp for noen år siden....). En sprøyte i magen hver morgen, og syns det er helt problemfritt. Sprøyten kjenner jeg nesten ikke at jeg tar (har vel for mye flesk...hehe). Var litt ubehagelig de par første gangene, men det gikk mere på at det er ubehagelig å stikke seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå