Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Noen som vet eller har erfart om det er en sammenheng der? Er litt engstelig for dette jeg pga min helse akkurat nå, har nettopp slutta på cipramil etter råd fra fødselslegen min. Har 7 uker igjen til termin.. (har også spurt om dette på "depresjoner", men der er det lite action syns jeg....)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ikke hørt noe om det...var (og er fremdeles) deprimert hele svangerskapet med snulla, og hun kom ut 8 dager før terminen.
Annie Bailey Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Vet ikke om jeg kan kalle det depresjon det jeg var igjennom, men kanskje en liten en... Sist fødte jeg 5 uker før termin. Det er jo ikke så voldsomt tidlig, men ting snudde veldig brått og jeg var absolutt ikke forbredt. I etterkant var jeg bare såå missunnelig på alle gravide. Følte legene hadde tatt fra meg magen min. Det at jeg også følte meg litt nede kom nok også av at jeg lå en stund på sykehus og var temmelig sliten. Strevde med amming osv. Så tror ikke det er uvanlig å få en knekk når ting ikke blir som man tror det skal bli. Man er jo i utgangspunktet ekstra sårbar og sliten etter en fødsel og slike ting er jo ikke uvanlig å føle. Men jeg hadde flere venner jeg snakket med om dette. Også ei som også fødte omtrent like tidlig som meg. Ellers var jeg med i en barselgruppe og det å ha noen å treffe på dagtid å finne på ting sammen med var ihvertfall viktig for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå