Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hast du gute Tage? Er det varmt hos dere også? Jeg tror jeg må bli heltidsnudist gewesen sein.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ach, Du liebe Augustin! Her har zolen glimret med zitt fravær, og et øyeblikk trodde Ich at Ich var hjemme i gode gamle Bergen. Det pøzte nemlig miztenkelige mengder Wasser ned idag! Zå heldistnudizt ville vært uklokt av mich å være. Aber zend gjerne feriebilder fra øzt, hører jeg gubbefanden brøle her ibakgrunnen - hva menez???
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet - badetur på vei hjem fra barnehagen - kan du tegne bildet for ham nå?
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Tror han tenkte litt mer koffert enn som så, han trodde nok det var nudistbadetur det var snakk om. :-D Kjenner jeg ham rett, ser han det sikkert for seg uten noen som helst beskrivelse - akkurat som meg, har han en ubegrenset fantasi (les: min skitne tolkning av nicket til -<<-). Hjælpes!
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Han forsvant på dass, hva betyr det???? *ny- og førstegangsgift*
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Det betyr nok at han mediterer over et vakkert dikt han skriver.
♥Prinzessin♥ Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 *Puh* Ja, de fleste store episke verk skrives jo som kjent på skåla. :-D
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Det meste av norsk litteratur som utgis er antakelig skrevet ved å stikke en blyant opp i rassen og fra en lett sammenkrøpet positur skrible av hjertets lyst. Anne B Ragde, for eksempel.
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2007 #10 Skrevet 12. juni 2007 Må du rakke ned på det folk liker best å lese?
Gjest Skrevet 13. juni 2007 #11 Skrevet 13. juni 2007 Nei, men jeg må faktisk si min mening, ellers er det bare alle de ensomme Ragde-orgasmikerne som sier noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå