Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hast du gute Tage? Er det varmt hos dere også? Jeg tror jeg må bli heltidsnudist gewesen sein.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ach, Du liebe Augustin! Her har zolen glimret med zitt fravær, og et øyeblikk trodde Ich at Ich var hjemme i gode gamle Bergen. Det pøzte nemlig miztenkelige mengder Wasser ned idag! Zå heldistnudizt ville vært uklokt av mich å være. Aber zend gjerne feriebilder fra øzt, hører jeg gubbefanden brøle her ibakgrunnen - hva menez???

Skrevet

Sol ute, sol inne, sol i hjertet, sol i sinnet - badetur på vei hjem fra barnehagen - kan du tegne bildet for ham nå?

Skrevet

Tror han tenkte litt mer koffert enn som så, han trodde nok det var nudistbadetur det var snakk om. :-D Kjenner jeg ham rett, ser han det sikkert for seg uten noen som helst beskrivelse - akkurat som meg, har han en ubegrenset fantasi (les: min skitne tolkning av nicket til -<<-). Hjælpes!

Skrevet

( . )( . )

Her er et nærbilde, rekker det?

Skrevet

Han forsvant på dass, hva betyr det???? *ny- og førstegangsgift*

Skrevet

Det betyr nok at han mediterer over et vakkert dikt han skriver.

Skrevet

*Puh*

Ja, de fleste store episke verk skrives jo som kjent på skåla. :-D

Skrevet

Det meste av norsk litteratur som utgis er antakelig skrevet ved å stikke en blyant opp i rassen og fra en lett sammenkrøpet positur skrible av hjertets lyst. Anne B Ragde, for eksempel.

Skrevet

Må du rakke ned på det folk liker best å lese?

Skrevet

Nei, men jeg må faktisk si min mening, ellers er det bare alle de ensomme Ragde-orgasmikerne som sier noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...