Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Har hørt så mye forskjellig når det gjelder dette? Men hvor mye vann er det som kommer? Er det som en liten kopp - eller er det nesten slik at det flommer ut..?
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Har mye å si om hodet er festet eller ikke.Er det festet pipler det bare og er det ikke festet kommer det som en foss.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Hodet er faktisk festet. I går kveld gikk det jeg trodde var slimproppen. Men når jeg tenker nærmere etter, så kan det kanskje ha vært vannet som kom, for det "rant" veldig ut av meg. Men det var så lite.... Og har ikke hatt noe form for rier enda.... Kan det ha vært vannet som gikk kanskje..?
æsj altså! Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 eller utflod. Vanlig med mye, rennende utflod....
Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Kan godt være eller så var det slim.Var på føden i går da vi trodde vannet begynnte å lekke,men det var det ikke.Ta på et bind så ser du om det kommer mer.Ring så føden så sjekker de bindet med en ellerannen kjemisk veske som viser om det er fostervann eller ikke.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 På meg plasket det ut ca en liter med vann hver gang... Men da var jeg omtrent ved full åpning og på sykehuset da.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 på meg har d plaska ut 3 ganger også små lakk jeg en gang å på gutten måtte di ta vannet...han ville ikke ut hehe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 til nå har jeg født to ganger. ved første fødsel måtte de ta vannet og jeg har ikke peiling på hvor mye som kom. Men med nr 2 så sa de på føden her er det mye vann, og da tok både jordmor og barnepleier på seg støvler. Vannet gikk heller ikke på nr. 2. Så det er jo forskjellig fra gang til gang tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå