Gå til innhold

Ser ut som jeg blir å snike i køen her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ligger på føden nå, med rier med jamt mellomrom og 3cm åpning... Syns ikke det er så veldig vondt enda, men det er ikke akkurat godt heller da:-p hehe:-) nå venter jeg på svar fra røntgen, pga bebis ligger i seteleie, om jeg får føde vanlig eller om det blir ks... Vil helst slippe ks altså... Hehe:-)

lykke til, til alle dere andre:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi =) Lykke til =))

Skrevet

Masse lykke til :)

Skrevet

Ja, begynner jo å bli vant til at alle popper forbi meg her... Hehe, spøk til side, ha en kjempefin fødsel du!! Jeg kommer jo etter tilslutt! (t. 070607)

Skrevet

lykke til! spennende:)

Skrevet

Lykke lykke til med den kommende fødselen og med det vindunderet som kommer ut til slutt:-)

Skrevet

Oj, masse, masse lykke til:o)))) He, he - jeg fikk aldri mer enn 3 cm åpning jeg....etter 18 timer med voooooonde rier....så syns det høres så utrolig ut å kunne ha 3 cm uten at riene er så ille;o)

Skrevet

Tusen takk alle sammen:-) nå har svaret på røntgen kommet også... Og jeg får føde normalt:-D så nå sitter vi på fødestua å venter på neste sjekk:-)

går jo overraskende greit dette her... Hadde ventet meg mye verre... Men det kommer vel det og... Hehe:-)

ha en fin dag alle sammen:-) oppdaterer etter hvert:-)

Skrevet

Xenaen: du blir neste vettu:-)

klem:-)

Skrevet

Masse lykke til! Det er jo glimrende at du får en slik start på føselen da! Joda, du vil nok antagelig oppleve at det blir endel verre, men slapper du godt av nå så kommer du til å takle det så fint så! Håper jeg følger etter deg i dag elelr morgen, har litt rier jeg også og misstanker at jeg nok har en 3 cm åpning nå jeg også, men får nok ikke sjekket det før det blir så ille at vi evt kjører inn for en sjekk.

Skrevet

Lykke til du og alva:-)

Skrevet

masse lykke til til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...