Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Har søkt på en slik stilling på 60% men lurer litt på hva times lønnen er. Jeg jobber nå i klesbutikk og har egentlig ganske bra times bet. Noen som har peil???
Gjest_1001 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Sikkert mindre en du har i klesbutikken! Jeg jobber i dagligvarebutikk og tjener mer en en ufaglært barnehageassistent ihvertfall!
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Oki,hmmmm vurderingssak om jeg skulle få den da.. Er så lei sene kvelder og dårlige arb tider....
Tia med 2 ♀ Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 kommer ann på så mange ting... om barnehagen er privat eller kommunal spesielt Og om man får lønn ut fra alder eller arbeidserfaring
Gunn og Gutta Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Hei!!! Du får spørre hvis du blir tibudt jobben....vet ikke hvor mye ansenitet du har, men assistenta har gått opp en god del de siste åra...Mener jeg husker at med mine 10 års ansenitet ville hatt ei årslønn på rett under 270000, hvis du er like heldig som jeg var fikk jeg godkjent all jobbinga mi som ansinitet:o)
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Syntes liksom ikke det passer seg og spørre om det på intervju. Jeg har 7års ansinitet i arb livet,men da ikke i bhg. Men kan jo hende det teller.Jeg er 26år.
Gunn og Gutta Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Nei det er jeg enig med deg i, det passer seg ikke, så derfor skrev jeg at du kunne spørre hvis du ble tilbudt jobben:o) Kan hende at du får det godkjent fordi om det ikke er i bhg, det fikk jeg. Starta på 8 års ansinitet, uten å ha jobba en eneste dag i bhg:-)
krabbetrollet Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Som ufaglært assistent i bhg teller all yrkeserfaring med når det regnes ansennitet. Med dine 7 års ansennitet vil jeg da tro du får en årslønn på ca 230.000 (husker ikke nøyaktig), dvs. en timelønn på kr. 118,- I tillegg kan du få ansennitet for inntil 3 års omsorg for egne barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå