Gå til innhold

Har det "klikka" heilt eller?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nokon som har sama problemet?! Sjølvsagt er det det =o))

Er det berre meg....eller er det fleire som gledar seg sinnsjukt til at kroppen er i form att, og ein kan bruka kroppen igjen. Til t.d noko so kjedeleg som å vaska hus, luka ugras, slå plenen, løfta og bæra tunge ting....og verkeleg kjenna sveitten renna......*sukk*

EG GLEDAR MEG IALLFALL!!!! *hadde aldri trudd eg skulle sakna å vaska o.l.*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg litt igjen! Men det er såå mye jeg gjerne vil ha istand før fødselen, så jeg gjør litt selv om kroppen protesterer. Får unngjelde for det om nettene, så jeg vet ikke om det er så lurt, men klarer bare ikke sløve på sofa'n hele dagen. Det kommer andre tider snart, med babykos og en kropp som kan gjøre det meste;-)

Skrevet

Enig med deg!

Gleder meg sinnsykt til å få kroppen min tilbake igjen nå!

Vet ikke om husarbeidet er det jeg savner mest, men treninga, sykling, fjellturer, leke med ungene, alt som krever litt fysisk aktivitet :)))

Og som du sier: kjenne svetten sile!!! Og blodsmak i munnen av utmattelse :)

Det blir hetl konge!

Skrevet

Ja, og det gledar eg meg til. Tenk å ligga på sofa'n heile dagen med nurket å berre kosa oss (Da er det greitt) *ler*

Har dagar (ikkje mange) innimellom der eg gjer litegrann....som å turka over golva.....og det er som du seier....ein får det att om nettene....til gangs og det!!!!

Skrevet

*sukk*....sveitte og blodsmak.....*lengtar* =o))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...