ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 ...kun en body uten armer og ben? Hun ligger på lammeskinn og har helseteppe på seg, så det skulle vel ikke være helt galt?
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Nei hvorfor skulle det være galt? I tilfelle så er jeg gal også. Knøttemor har sovet slik i vogna ei hel uke. Her jeg bor må vi imidlertid være litt ekstra obs pga vind, men stort sett går det bra.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 hehe.. nei, jeg vet ikke ) Men er litt forskjell på temp. nå kl 10 og kl 13 :-) Hun sover ikke på lammeskinn utpå dagen da, for da blir det for varmt.
selfangerkjerringa Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Sjekk henne innimellom Så slipper du å være nervøs. Personlig foretrekker jeg å legge et ekstra helseteppe på foran å kle på mer - de blir så fort svette og klamme emd for mye klær.
Dotten Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Tror nok hun holder varmen godt jeg... Og som det skrives, sjekk henne litt i begynnelsen, så kjenner du om hun er god og varm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå