Gå til innhold

Ang. slanking...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med dere som dreiv og slanket dere? Var det Matos Delocos eller noe i den dur dere kalte dere? He, he..

Bare lurer på om dere har oppnådd ideal vekten nå som bikini sesongen er inne for fullt :-)

Jeg, treig som alltid, har begynt nå jeg. Har drevet på i ei uke, men har ikke sett noe resultat enda. Men gir ikke opp håpet enda.

Jeg driver ikke med noe ekstrem slanking da, tar det helt med ro, og gjør små forandringer om gangen, sånn at det skal vare.

Så om jeg klarer dette, og holder ut, så kan jeg kanskje gå rundt på stranda i august og føle meg vakker...he, he ;-)

Var det ikke på mandagen dere veide dere og hadde full rapport her inne da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke nådd målet, men føler jeg ser bra ut likevel..så da er jeg fornøyd...tror sjaman nådde målet sitt hvertfall.

Skrevet

Det er jo tross alt det som er viktigst da, at man er fornøyd :-) Å nå målet er jo ikke så viktig :-)

Så det er jo kjempe bra, at du er fornøyd likevel :-)

Jeg er ikke helt fornøyd, men ikke så gale at jeg ikke tør å gå på stranda he, he!

Jeg vil helst ned 3-7 kilo. (7 er egentlig målet, men greier jeg 3 kilo så blir jeg fornøyd ;-)

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å starte en sånn gruppe etter amminga... men spørs om noen gidder å henge med, jeg har nemlig 21kg som skal av :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...