Gå til innhold

Er det greit å gå med singlett på jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør det. Sitter på kontor å er stortsett bare sammen med mine kollegaer her. Hender det kommer ansatte innom. Har ikke så mange t-skjorter. Også er det jo så varmt. Ingen andre som går i det her. Men så er de andre da 40-50 år gamle. Kanskje det er en grunn. Føler meg litt naken i forhold til de andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det synes jeg egentlig ikke.. Jeg hadde tatt på meg en topp som dekte litt mer.

Skrevet

I fare for å virke prippen, så syns jeg heller ikke det passer seg å gå i singlet på jobb. Vet ikke helt hvorfor, men hadde ikke likt å komme inn på et kontor eller i en butikk hvor de som jobbet der gikk bare i singlett.

Skrevet

Jeg syns heller ikke singlett er ok arbeidsantrekk. De stedene jeg har arbeidet på har det heller ikke vært ok for arbeidsgiver med såpass snaut antrekk.

Skrevet

Kommer litt an på hvor du jobber synes jeg... =)

Skrevet

Det spørs helt på hva du jobber med og hva slags singlett det er......:-)

Skrevet

Skjønner hvis du skal i møter osv. Her møter jeg bare de som jeg jobber med. Jeg selv ser ikke problemet. Men det er tydeligvis andre som synes det gjør noe her.

Skrevet

Det kommer jo helt an på hvordan man jobber. Jeg bruker singlet daglig på jobb men jeg jobber på laboratorie og bruker lab-frakk over når jeg er i laben. Har kontor i tillegg men her er ingen andre enn oss som er ansatt i den laben.

Skrevet

Jeg har også kontorjobb, men møter også folk. Jeg kan velge og ha på meg en pen singlet, men har alltid da med meg en luftig skjorte. Sitter i singletten når jeg jobber alene og tar på meg blusen utenpå hvis jeg skal i møte ol.

Skrevet

Hvis du bare møter kolleger synes jeg det ikke gjør noe..., i møter går det jo an og bare slenge på seg noe lett over..=)

Skrevet

Helt ærlig, jeg syns ikke det passer seg :)

Skrevet

ups jeg må visst hjem og skifte idag.. har en topp uten armer, den er fin da, ikke med helt tynne stropper som en singlet, litt bredere stropper. Litt sånn pyntetopp. Men følte meg litt 'naken' nå etter å ha lest disse innleggene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...