lamsen&lillevenn;) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 i morgen stikker jeg nemli over på 3 trimester!!! kan nesten ikke skjønne det altså..har faktisk gått umåtelig fort!!nå flyr vel de siste ukene avgårde med jobb, shopping og redebygging!!! det nærmer seg så veldig til jeg skal bli mamma!! vi ses!!!
nr3 i september Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Gratulerer =) Tiden flyr!! Ses på 3 trimester om ikke så lenge =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå