Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Hååååååper den holder seg der inne til trosdag nå... Ligger våken hver natt og har angst for at bebisen skal forsøke å lure seg ut før den tid. Men d går vel bra *krysser fingrene*
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Jepp. Spennende og skummelt... Skulle gitt mora mi for en normal fødsel... Men d går vel bra, må bare stole på at de vet hva de driver med på sykehuset
Gull nr.5 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Åhh,hvis bebisen holder seg inne til torsdag, blir den født på min 30-års dag. 14.juni er en flott dag å ha bursdag på!!Lykke til!
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 *hihi* Så morsomt Ja tenk så rart, å vite hvilken dag bebisen får bursdag på FØR den er kommet... Helt merkelig Har ei venninne med bursdag den 18. juni, hun er "kjempeskuffet" da, for hun hadde bestilt fødsel på sin bursdag ))
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Krysser fingrene for at bebien holder seg til torsdag :-) Jeg skal selv ha ks på onsdag og kjenner det kribler fælt, litt skuffet for at jeg ikke får en vanlig fødsel men men..... Hvorfor skal du ha ks?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Kjempeskuffet jeg også. Foretrekker absolutt en helt vanlig fødsel! Bebisen ligger i seteleie, derfor blir det KS. For jeg tør ikke setefødsel. Tør egentlig ikke KS heller, men av to onder... Har egentlig termin 28. juni jeg. Hvorfor skal du ha KS?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Min ligger også i seteleie, hadde bestemt meg for å føde i sete og jeg! Men, så har det seg sånn at jeg har hjerteformet livmor og morkaka har vokst i den skilleveggen, så da mente de at ved rier så kan kanskje morkaka løsne fra skilleveggen og det er jo ikke bra, Så da hadde jeg jo ikke noe valg. Så nå er jeg jo super nervøs for å få rier :-) Men, skal legges inn i morra, krysser det som er å krysses.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Ojsann :/ Modig av deg å ville forsøke setefødsel da. Både gyn og JM min mente d burde gå greit for meg også, men jeg tør bare ikke. Får panikkangst bare ved tanken. Brøt sammen i krampegråt omtrent på sykehuset da de forsøkte å forklare/overtale meg... Det er liksom vondt nok å få dem ut, om de ikke skal komme dobbelt også... Dessuten er jeg redd for bebisen... Men vet jo at det ofte går veldig bra da... Men men, får KS, og har vennet meg til tanken. Misunner alle som får normale fødsler, det er sikkert og visst. Er ikke redd for å føde normalt i det hele tatt nemlig. Det skulle jeg gjerne gjort! Skal inn på onsdag jeg da, men får sove hjemme, siden vi bor bare noen 100 m fra sykehuset. Masse lykke til til deg, snart er vi mammaer begge to ))
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Jeg vil og sove hjemme :-) Får mase litt.... Masse lykke til til deg og, vi får trøste oss med at nå vet vi at dem snart er ute :-) Litt godt å slippe å vente i denne varmen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå