dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Husker ingenting lenger jeg... Kan ikke skylde på ammetåka lenger heller. Glemmer absolutt alt, til og med slike ting som man vanligvis gjør uten å tenke seg om. Som å dra igjen døra på soverommet når jeg har lagt vesla, dra for vinduet etc... Stod i vinduet og skulle dra igjen gardinene en kveld, la vesla å gikk frem igjen. Hun sovnet aldri så sambo gikk innpå til henne. Da hadde jeg ikke dratt for gardinene, er det mulig???' Flere som har det sånn? Begynner å lure på hva som skjer jeg...
Honningmelon Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Er det litt varmt for deg om dagen kanskje? :-) Jeg glemmer helt elementære ting innimellom jeg også...
dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 har vært sånn ganske lenge nå, så jeg kan ikke skylde på bare varmen heller...
lenej :o) Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 hehe.. har hatt det en stund nå, siden mini ble født, og enda (6mnd). Jeg glemmer alt mulig, som å klare å legge fjernkontrolln i kjøleskapet, å dess driver jeg å mister en del. min kjære sier mini har tatt en god del av immunforsvaret mitt, for jeg er ofte syk nå, har spes vondt i hodet mye. å han har fått litt av hjernen min og, for eg er SÅ surrete!! å værste av alt.. har ikke no "ammetåke" å skylde på.... har aldri ammet, så..
dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 hehe, det hørtes kjent ut ja... Godt å høre at det ikke er bare meg...
1kar&1møy&meg™ Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 jada sånn har jeg vært store deler av livet ) Husker viktige ting da som regel, men sånne småting de bare forvirrer meg de :OP
suseduse Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har det sånn jeg og, flaut.. er på besøk, og glemmer alltid noe... ut på kafe, glemmer igjen ting til lillemann(middagsglass, våtservietter etc).. står med mobilen i handa og leter etter den.. uff, slitsomt er det var ikke sånn før! blitt smitta av sambo tror jeg, hele slekta hans er ekstremt distre
Leola Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 jeg har det sånn selv. Det er helt grusomt! tør ikke stole på meg selv lenger, for jeg glemmer ALT! Ekkelt. Håper det bare er ammetåke.
lenej :o) Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 hva som er skjedd nå: eg satte på kaffen.. (som eg maaange ganger har glemt, så kjelen nesten er kokt tørr mange ganger..) vel, kokte opp, hadde på kaffe, å dro den av plata OG SLO PLATA AV, altså.. å lot den stå å trekke. litt over 1 time senere kom eg på den... ga den et raskt oppkok, å hadde den over på kanna.. nå, ca ENDA en liten time etter, så sku eg ha en kopp kaffe, å der står kanna på benken, UTEN kork... så kaffen inni der er jo da KALD.... typisk meg... sånn er dagan her....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå