Dronningen! Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Blåst opp et middels badebasseng ( Bra for pust.) og båret 25 ti-liters bøtter med vann, med armene i 90 graders vinkel. (Bra for muskulaturen i armene). + stramming av rompe ved gange mellom veranda og vaskerom!!! Da kan jeg sole meg resten av dagen:o)
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Ååååå, så koselig! Har du munnblåst bassenget? Det gjorde min mann på hytta i fjor, da vi konstaterte at det stoooore bassenget vi hadde slept opp fra bilen gjennom skauen faktisk ikke passa til pumpa vi også hadde slept med. Og bøttefylling, ja - men så blir det jo så koselig når det er mulig å duppe ungen uti - selv store pøbelrotta syntes det var kult å plaske på lillesøster i barnebassenget, de bodde uti der på det varmeste. Så du driver heltidscamping nå?
Dronningen! Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Her har vi munnblåst ja, litt svimmel og ør, men alt går! Tror kanskje jeg ,må duppes i løpet av dagen også, 29 varmegrader er litt i meste laget for meg. Men jeg klager ikke:o) Ser for meg frustrasjonen deres da dere kom på hytta med pikk og pakk og overgangen ikke passet.... Heltidscamping passer meg ypperlig, vi bor jo på et middels stort boligfelt hvor husene står som perler på en snor. Det er faktisk mer plass rundt Hobbyen i Prekæsland! HVordan har din helg i varmen vært?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Kjempefin helg, jeg og rotta kjørte til fjells på lørdag med et feriedepot til hytta (alt som skal brukes senere i ferien og som ikke får plass i bilen den første uka), dro tidlig og bare koste oss, stoppa for is og tegneserier og hadde noen timer i sola der oppe før vi dro nedover igjen. Ti grader kaldere enn her var helt perfekt. Rotta bada til og med, men smeltevann er ikke jeg så hypp på... I går var hele familien på bading, konstaterte dessverre at kremstranda vår hvor vi er hvert eneste år har blitt neglisjert av kommunen og altfor mye sand har blitt vaska ut i løpet av vinteren - veldig vond bunn - men ellers var det kjempedeiilig. Oslo er ikke det verste stedet i verden om sommmeren! Da det ble altfor varmt parkerte vi mannen og vesla i en skyggefull besteforeldrehage og rotta og jeg dro på kino - Captain Jack Sparrow er antakelig den mest sexy jeg veit om i øyeblikket, stor stas. Han skal henge i hornet med oss, enda så uendelig camp han er. Mmmm deilig!
Sibas Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Ja makan til lekkerbisken skal man lete lete lenge etter!! Har tinget på filmplakaten fra kinoen. Den skal få hedersplass på soverommet, slik at jeg har litt å kikke på når ting blir for ensformig.. hihi
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Hm, interessant ide, virrevera... mannen er bortreist nå, tro om han blir fornøyd om jeg i mellomtiden har latt en sånn pappfigur i hel størrelse innta hans plass i sengen...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå