PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Kan jo ikke slå på tv, lese avis eller høre på radio uten å få slengt den ene tragedien etter den andre i trynet... Gutt på 1 år druknet, Far drepte sønn, Mor drepte seg og sine barn, Madeleine saken, Pedofil Lærer osv....!! Hvor e verden på vei egentlig når folk kan få seg til å gjøre slikt mot barn!!! Orker ikke mer...eg flytter laaaaangt bort fra alt sammen og blir eneboer. Mennesker e fæle...verden hadde vært et bedre sted uten oss nemlig... *Måtte bare få det ut. Vet at dette hører hjemme på krangle, men ...vel, egentlig ikke, for dette e ikke noe eg vil krangle om.
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja! Det rare er at slike ting kommer alltid sammen. Er jo egentlig en god stund siden det har vært så mye på såpass liten tid. Var ganske rolig i nyhetene før dette kom. Mest krig og uenighet (som jo strengt tatt er dagligdags) konkurrser og sanne andre ting. Nå ruller det ene drapet opp etter den andre, etterfulgt av et par (personlige) ulykker. Blir godt når det roer seg igjen!
Serial mom Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Enig! Tenkte akkurat samme tanken da jeg gikk igjennom nettavisene imårrest! Var da makan til tragedier rundt om de siste dagene. Blir så trist på vegne av dem som blir berørt. Og alle som har drukna i det siste da,og nå sist den stakkars ett-åringen. Huff :-( Vet du,vi emigrerte til mange "øde" øyer i hele fjor,det var fantastisk! Seilte rundt og ante ingenting om hva som skjedde rundt om i verden. Bare sola,bada og leka oss i varmen i månedsvis! Anbefales!
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Blir så sliten av alt dette...og sinna på norges nisselover. Sånn som med hander "kannibalen" som stakk av i Oslo i går...Hva i svarte svingende skal de ha perm for egentlig? Og hvorfor har de ikke bedre vakthold rundt en såpass ustabil fyr? Greit nok at de fikk tatt ham igjen, men hva hvis de ikke hadde funnet ham? Hva hvis han hadde gjort alvor av truslene sine om å spise unge jenter?! Bare fordi han skulle få perm! Makan.... Og over alt ellers i verden e det noe fælt som skjer...men aller verst e det når voksnes idioti går ut over små barn:( *lei seg* Hjertet mitt brister av å tenke på alle de små der ute som utnyttes, misbrukes/mishandles osv. ver dag. Barnearbeidere, barnesoldater og ting eg ikke vil tenke på en gang... jadda...nå e eg i gang...blir veldig engasjert skjønner dere...
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. juni 2007 Tror eg jammen eg skal gjøre;) Må få alt dette litt på avstand...blir sliten av slikt, og ender opp med å bekymre meg for datteren min på 4,5 absolutt hele tiden..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 ja verden er grusom. av og til lurer jeg på hva jeg tenkte på da jeg fant ut at jeg skulle sette et barn til verden. skal leve i dette helvete her. stakkar. jeg har rett og slett sluttet å se nyheter på tv. og leser ikke nettaviser. kjøper heller ikke aviser. sambo syntes jeg er helt idiot som ikke flger med på hva som skjer i verden. men jeg orker bare ikke alt drittet.
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2007 Samme her... Eg unngår f.eks alt som står om Madeleine saken...Nekter å lese med mindre overskriften sier noe slikt som : "Maddie funnet i god behold"... Når eg leser/hører/ser slike ting så tenker eg på lille gullet mitt som e så uskyldig og snill og god...tenk at det finnes mennesker som vil henne vondt:'( MIN prinsesse som EG har gitt liv til (og pappaen så klart). Tror faktisk eg hadde vært i stand til de grusomste handlinger om noen rørte henne på en slem måte...
Serial mom Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Nei,nå snakker vi heller om is,kokosnøtter,palmesus og hundevalper dere! *ler* Blir jo helt nedtrykt av alt dette! *Lukker øynene og luller seg inn i rosa tyll og bobleplast*
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2007 hehe ja du har rett så klart... e ikke nødvendig å tenke mer på dette. Ikke noe vi kan gjøre med det akkurat nå uansett.... *spise sjokolade og prøve å lokke babyen ut* kooooommme daaa:D
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 kaniner.. det er koselige dyr. he he... men tror mine har misforstått. hannkaninen parret seg med hunnen i går. hun ble steik forbanna og begynte å ri på han istedenfor. he he... kanskje hun skulle vise han hvordan det skulle gjøres skikkelig?
Serial mom Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 Hahaha,genial frøken,det da!:-) Er som med bikkja mi. Da den gamle hunden vår levde,og hadde løpetid,så sto han ved siden av henne og laga jukkebevegelser,he-he! Han aner ikke åssen man gjør,men han sto å gliste samtidig og tenkte at "detta var jammen meg sus!"
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. juni 2007 Hahaha rare dyrene;) Eg hadde også en rar hund før...Hun gjorde seg alltid "klar" straks det kom en hannhund i nærheten, men prøvde han seg på noe ble hun sinna som fy:P Snakk om luremus da hihi
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. juni 2007 #14 Skrevet 11. juni 2007 he he.. sånn er tispen min også. var i sverige for å parre hun i fjor. hun gjorde seg til, brettet halen og stilte seg opp. men når han prøvde å hoppe opp, ble hun rasende.
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #15 Skrevet 11. juni 2007 Hehe de e snodige disse dyrene;) Lurer på hva slags tanker som fyker rundt inni hodene deres.....
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 he he.. vi dro til dyrlege for å inseminere. da var hannen så kåt at han også sto og jukket ut i løse luften. var bare til å løpe å hente en kopp, for det gikk for han. he he..
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #17 Skrevet 11. juni 2007 hahaha nesten som mannfolk;) Har nesten lyst på hund igjen nå...men bare nesten:P
Serial mom Skrevet 11. juni 2007 #18 Skrevet 11. juni 2007 Buhuuu,savner hunden min etter detta snakket om dyr! Han er laaaangt borte,hos mamman og pappan min. Skal etter planen få han flyttet ned til oss i juli :-) Gleder meg sånn!
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #19 Skrevet 11. juni 2007 ååå næmmen da....*trøste litt* Savner hunden min eg og. Hun var verdens snilleste raring...Døde for 2 år siden.. Liten venn var så gammel og syk etterhvert. Når man tok bilder kunna man se det godt...da det ene øyet ble rødt pga blitz, mens det andre var helt grått... Og hadde masse kuler på magen:( *gråte en skvett*...llille vovven:\
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #20 Skrevet 11. juni 2007 Godt vi ikke har tv for tiden da:) Jeg får ikke så mye med meg om dagen.
PintSizedDictator Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #21 Skrevet 11. juni 2007 Like greit, du går ikke glipp av annet enn elendighet...og den uvitenheten klarer du nok å leve med;)
Serial mom Skrevet 11. juni 2007 #22 Skrevet 11. juni 2007 *Uæææææh,uhuuuuu,snufs* Ikke snakk om det der! Mista nettopp den gamle hunden vår,for halvanna måned siden bare. Hun var 15 år,var dement,døv,sløreete øyne og antagelig kreft. Hadde masse små kuler og sår,samt en diiiger klump på ene sida(fotballstørrelse,men den var godarta,hadde den i 2-3 år) Godt jeg har han andre,men han blir 11,så vet ikke hvor lenge jeg får ha han. Heldigvis frisk så langt da! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå