Gå til innhold

Hvor mange dager igjen?

ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det 58 dager igjen! Jeg blir helt syk av å se dere andre som har bare noen få dager igjen... jeg vil å ha baby! hehe

Lykke til alle sammen! stor klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8 dager igjen.. herregud imorgen er det 1uke til termin! det er ikke lenge gitt, selvom det føles som en evighet

Skrevet

79 dager igjen! Og d passer meg godt:-) Er så utrolig glad for at knøttet skal være inni meg i denne heten og slippe ubehaget med varmen.. Og så er d helt perfekt at jeg kan ha en helt "vanlig" sommer med båt, strand og bading:-) Så kan jeg bruke hele høsten og vinteren på å trene meg opp til neste bikinisesong!! Og slippe å bekymre meg for om han skal ha dyne eller ikke i vogna.. Helt perfekt:-)

Skrevet

27 dager.. ;);)

Skrevet

37 dager igjen! Ikke lei ennå, men veldig spent på fødsel og på å få møte den lille;-)

Skrevet

Har IKKE planer om å forsøke å reise jorda rundt på de neste

80 dagene ihvertfall!!!!!

Ps.

Har tenkt litt sånn som MissiCippi over her jeg også:o)

Skrevet

56 dager igjen.... :-)

Skrevet

Jeg har termin i dag!!!!!!

Helt utrolig nå er dagen her.

Skrevet

5 dager;)

Skrevet

Har 51 dager igjen...

Skrevet

26 dager igjen, akkurat passelig til å få i stand alt først, så han kan godt komme på termin. Dessuten er det jo en usedvanlig kul dato;)

Skrevet

I dag er det mandag 11. juni.

Du går nå i 41. svangerskapsuke og har -3 dager (0 uker) til termin fredag 8. juni 2007.

Skrevet

8 dager til keisersnitt....... Ufattelig hvor fort tiden har fløyet.....

Kansje på tide og begynne og stresse litt nå ja:))) Iallefall få barneutstyret opp av kjeller og vasket......

Skrevet

37 dager igjen her :))) ojojoj... begynner å kjenne en del kriblinger i magen jah....:P

Skrevet

40 :-)

Skrevet

60 dager igjen til termin.....

men har et lite håp om at lillegull skal komme litt før ;p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...