dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jenta mi på 10 mnd. har fått noen lyserosa utslett (prikker) på brystet. Trodde først det var varmeutslett, men er ikke sikker lenger. De synes ikke så godt, men man kjenner dem. De klør ikke og hun har ikke feber eller andre plager. Noen som har tips om hva det kan være? Hadde dere dratt til legen eller ventet å sett. Hun fikk dem i går kveld og de er mye lysere idag.
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 sjarmøren og har hatt dette nå i varmen. Vet ikke hva det er. Var hos legen da han har øyekatarr så da fikk jeg henne til å se på disse prikkene og, hun mente det var varmen. Ble mye bedre etter at jeg kuttet bodyen om natta slik at han bare sover i bleie, og etter at han begynte å bruke kun t skjorte og shorts i stedet for body. tror kanskje det ble litt klamt med body jeg.
dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Da er det kanskje varmeutslett på ett vis likevel da. Hun ble bedre da hun badet i går kveld. Hun ligger bare i bleie og truse hver natt nå. Men hun hadde på en t-skjorte jeg ikke hadde fått vasket først (ny) i går. Kanskje det kunne være det og? Da venter jeg å ser jeg. Sikkert ikke noe farlig.
På vei igjen <3 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Min jente har også dette. Det er pga varmen. Kan også være infeksjonsutslett. Det er ganske likt. Trenger ikke å ha noe annet enn litt rennende nese før de får det. Det er helt ufarølig, klør ikke, og går over av seg selv. Har du tatt glasstesten på det? Har du det, så ville jeg ventet og sett...
dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2007 Ja, har tatt glasstesten. Har super angst for det. Søskenbarnet mitt døde nesten av hjernehinnebetennelse da hun var liten. Får hetta hver gang jeg ser en rød prikk... Ja, da venter jeg og ser til i morgen. Skal egentlig på babysvømming i dag da. Tror du det er dumt å dra dit?
dumme mamma Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2007 Nei, hun har ikke vært uten klær på overkroppen når vi har vært ute i solen. Så sikker på at det ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå