Gå til innhold

Trenger flasketips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer ikke og trenger tips til hvordan jeg skal ha med kokt vann og nan når man er ute en del timer på tur hvor det ikke er tilgang til kjøleskap og micro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokr vann på termos, pulveret på flaska eller på sånne doseringsbokser som er å få kjøpt i mange barneutsyrsbutikker og også Meny.

Skrevet

Hvordan får jeg kjølt ned varmt vann fort da? Hvor lenge holder det seg varmt på termos?

Skrevet

hold flasken under kaldt rennende vann f.eks :) jeg brukte de ferdigboksene mye ute på tur. og han pjokken min drakk uansett temperatur, så det var veldig greit :) vann holder segvarmt ganske så lenge på termos, har aldri prøvd det så kan ikke si med sikkerhet....noen timer skulle jeg tro!

Skrevet

Vannet holder seg varmt i maaaange timer på termos.

Det du også kan gjøre hvis du ikke skal være borte dagen er å ha ferdig temperert vann på termosen, eller bare litt for varmt så det er perfekt når det skal brukes.

Eller du kan ha med kaldt venn på flaske ved siden av og blande ut.

Vi har gjordt begge deler når vi hadde med velling til lillegutt.

Skrevet

Tusen takk for tips:-) Får prøve meg litt frem med disse mulighetene:-)

Gjest irismor
Skrevet

Jeg kjøpte meg termobagen til avent. Den går det akkurat 2 aventflasker i. Kokte opp vann og hadde det oppi tåteflaskene. Men avkjøl flaskene litt før du setter dem i termobagen, for den holder godt på varmen. Termobagen kan også brukes til å holde flasker kalde. Så nå har vi flasker med kaldt vann i dem i denne varmen =)

Skrevet

Kjøp ferdigpakker med nan og ha med en ren flaske.. Kan serveres romtemperert, du MÅ ikke varme opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...