Mamma til 4❤ Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 jeg har min datter i barnehage, og nettopp takket ja til en ny barnehage som ligger rett bortenfor, den nåværende barnehagen må jeg ta buss til, jeg hadde tenktt å si opp barnehagen i dag, men hørte den hadde 3 mnd oppsigelse, jeg har takket ja til denne barnehagen fra 15 august, juli mnd er jo betalings fri, men det er vel allikevel 2 mnd hvs jeg sier henne opp i dag??? selv om det er 3 mnd tror dere barnehagen sier dette går greit, kanskje noen andre tar over plassen osv, eller blir for hvilke mnd må jeg betale den nåværende baarnehagen??
imsdal med julesmak Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Hvis noen andre har bruk for plassen tror jeg du slipper å betale ut oppsigelsestiden. Hvis ikke må du nok betale for plassen de tre mnd. som oppsigelsestiden varer.
1881 Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Vet bare at her i kommunen så går oppsigelsen fra den 1 i hver måned som om man sier opp midt i så gjelder det fra 1 uansett. Ta evnt kontakt med barnehagen eller barnehagekontoret i kommunen.
Mamma til 4❤ Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2007 oki takk for svar:) men hva skriver jeg i en oppsigelse?
imsdal med julesmak Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Herved sier vi opp (barnets navn)s plass i (barnehagens navn) Med virkning fra dags dato. Vi takker for hyggelig samarbeide. Med vennlig hilsen
HTC Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Les for sikkerhets skyld kontrakten du har med barnehagen din. I min gjelder ikke juli som oppsigelses mnd (fordi de ikke får inn nye i juli). jeg må også si opp innen den første i mnd. Med 3 mnd oppsigelsestid ville det bety for meg: Si opp senest 31 juni, da er den gjeldene fom 1 juli. MEN iom at juli ikke regnes som en oppsigelses mnd, ville den ikke begynne å gjelde før 1 august. Med 3 mnd oppsigelse ville det for meg bety at jeg ikke var ferdig med oppsigelses perioden før 1 november... Jeg måtte da betalt dobbel barnehage utgifter i perioden 15 aug - 1 nov..
vinterkyss *gutt+jente+gutt* Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Hos oss er det på samme måte som hos blåblå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå