Gå til innhold

Noen som har lyst å se forlovelsesringen min? *stolt* ;o)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, den var kjempeflott :) nydelig ring :)

Skrevet

Nice!!!!!! :-)

Velfortjent etter 11 år! Nå kan du bare gå rundt å stråle,og passe på å blende alle du møter med diamantenes refleksjoner i sola,hi-hi!

Skrevet

Ja, er det en ting han kan - forloveden min (hi, hi), så er det å handle smykker;o) Har vet akkurat hva jeg liker...he he...ikke at det er det viktigste opp i dette - men som han sa (da jeg så prisen...) det er tross alt en ring du skal bruke resten av livet - det og gifteringen blir det viktigste mykket du har:o) Så sant! Den er flat på sidene, så det skal passe med giftering til:o) Akkurat sånn jeg hadde drømt om:o)))

Skrevet

Å dævven!

Veier nok litt den der, vil jeg tro!

Gratulerer med forlovelsen!

Skrevet

Oi så flott,men ikke min smak da:) Jeg liker bare gult gull og ikke så masse steiner,hehe.. er nok billigere i drifte jeg.. hihi.

Men denne kan du bære stolt,og vel fortjent.

Men du... en mann som har råd til den prisen... hvor finner jeg han?? hehe.. forlovelsesringene våre kostet vel 2000 tror jeg..hihi.

Skrevet

Han måtte jo gjøre opp for å ha venta i 11 år da,duracellgirls,så en tusenlapp i året er jo ikke så gæli,hi-hi!

Skrevet

Ja ser jo den da.. men gubben her i huset fridde lille julaften 2005. vi hadde da vært sammen i 8 år... ikke mange kronene i året på ringen min nei...hihi

Skrevet

wow! Fantastisk ring og vel fortjent får en si. hehe. Gratulerer med forlovelsen!

Skrevet

oi, det var voldsomt... misunnelig jeg ;-p hihihi... neida, min er også fin, men ikke så dyr. Bare glade for at vi er sammen jeg!

Lykke til videre med alt! Klems

Skrevet

Oioioi, den var råflott altså!! Artig å se at det virkelig finnes vanlige menn som slår på stortromma av og til ;-) Tror ikke min ville funni noe såå ekstravagant (sjekk DET fine ordet da) akkurat, men for både deg og oss andre er det jo ikke det viktigste - selv om man blir ekstra stolt ;-)

Nyt dette du - det fortjener du jo :-D

Skrevet

Glemte forresten å skrive gratulerer m forlovelsen :) Ble så opptatt av den fine ringen :)

Skrevet

OI!!! ja den skal du være stolt av! :) :)

Det får min diamantring til å blekne i forhold. :) hehe. :)

FIIINE ringen. :)

Skrevet

Den var kjempefin! :-)

Gratulere så mye med forlovelsen! :-)

Jeg fikk også en diamantring i 40 års gave fra mannen min:-)

Den er også i hvitt gull, med 4 diamanter, en diamant for hvert barn vi har sammen! :-)

Hi hi...og nå prøver vi jo på 1 baby til så kanskje vi allerede neste år må få satt inn en diamant til! :-)

Mannen min ville ikke si hvor mye ringen kostet , men det koster 1000,- for å få satt inn en diamant til!

Så han hadde nok allerede tenkt på at vi skal ha flere babyer! :-)

Klem! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...