Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, jeg har spist kaviar ved to anledninger denne uken, og så kom jeg på at jeg ikke vet om dette er bra for babyen. Kaviar er jo bare lettrøkt og ikke ordentlig varmebehandlet. Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på..jeg har spist kaviar-mix hele svangerskapet jeg, ganske mye og egentlig! Huff, nå ble jeg litt bekymra geet.

Skrevet

Oj, ikke meningen å gjøre deg bekymret altså. Sorry. Jeg har jo aldri hørt at dette er farlig, så da er det kanskje ikke det? Jeg kom bare på det her jeg satt og tenkte på at jeg hadde spist det såpass hyppig denne uken, sjekket kaviartuben og der stod det "lettrøkt torskerogn". Det var kun det som fikk meg til å tenke.

Skrevet

Jeg aner ikke. Jeg bare vet at jeg måtte slutte med å spise kaviar i svangerskapet, for jeg bare kastet opp av det. Kaster ikke opp av annet..

Skrevet

Se på www.matportalen.no

De har nevnt en rekke spesifikke pålegg (som svolværpostei) som man skal holde seg unna.

Kaviar er ikke nevnt med et ord såvidt jeg kan huske å ha sett!

Har spist masse kaviar jeg.

Skrevet

Neida, det går bra! Har lest selv på tuben, og tenke litt det samme..men har samtidlig aldri hørt noe om at en ikke skal spise det, eller klart å finne det ut på noen måte. Står ikke på matportalen nei, så egentlig tror jeg det bare er å hive innpå. Er sikkert så mye e-stoffer i det at det "dreper" evt. bakterier. Hehe.. jeg elsker nemlig brødskive med kaviarmix og gulost! Namme...;) Tror nesten jeg har spist det hver dag jeg.

Skrevet

Gikk inn på matportalen, og da ser det jo ut til at du kan fortsette og kose deg med kaviamixen din. Kaviar er jo sunt, så da kan du VIRKELIG kose deg med god samvittighet.

Skrevet

Tjihi, ikke noe problem det nå:) Bra ingen sa noe skummelt om kaviar her nå ;p

Skrevet

Jeg har vært hekta på kaviar i 2 av 3 svangerskap:-) Og de to som har kommet har klart seg veldig bra:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...