Gå til innhold

Hehe, litt flaut...ang sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh, liker egentlig ikke å komme med detaljer, men dette var så ekkelt at jeg må bare spørre..!

I gårkveld hadde vi sex og opplevde noe litt rart...Samboern tok meg bakfra, og når han støtte inn i meg kjente jeg at magen føltes helt rar ut, syntes det var litt ubehagelig og la hånden ned på magen og da kjentes det ut som at livmora ble dyttet fram mot mageskinnet for hver gang han støtte inn i meg =( Det var skikkelig ekkelt så vi sluttet med det rimelig kjapt....fikk litt angst for stakkars babyen som blir dyttet fram og tilbake inni dær. Er det normalt eller...? Har aldri opplevd dette før!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke, men jeg klarer ikke å gjøre det bakfra nå. han kommer altfor langt inn og får da vondt i magen. det er sikkert pga at det er litt mindre plass til han oppi der nå...?

Skrevet

He,he ja, sånn kan det gå når man driver med sånt "griseri";) He,he Neida, men skal vel si at babyen ligger så godt beskyttet der inne så:) Så sant du ikke får vondt av det kan du gjøre hva du vil:) Kos dere med sex'n så lenge dere orker, i en tid etter fødselen kan det bli svært lite av den slags, desverre:-/

*sommer klemmer*

Skrevet

Hehe, det gjorde absolutt ikke vondt. Men jeg kjente godt at livmora ble presset framover og det ble et skikkelig trykk mot magen da. Kjente veldig godt livmora som en liten hard ball når jeg la hånda på magen!

Ekkelt...

Skrevet

du har sikkert fått en kynner, og det er ikke uvanlig når man har sex/rett etter. det er ikke farlig

Skrevet

Den vanlige misjonærstillingen er helt håpløs nå på slutten av svangerskapet (er i uke 37) når magen min er veldig stor. Jeg klarer ikke følelsen at mannen min legger seg oppå magen min med tyngden sin når jeg har stor og tung mage fra før.

Noe jeg har fått er krampe i magen etter samleie, hvis vi har holdt på lenge. Er det flere her inne som har hatt det slik?

Skrevet

jeg har også opplevd at det har vært vondt/ fått krampe i magen etterpå.. skikkelig ubehagelig ..heldigvis ikke så ofte det har hendt.

Skrevet

nei tror ikke det jør noe...men jeg har alltid fått vont bakfra,i magen altså hehe...uansett om gravid eller ikke..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...