Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Minsten er ikke i barnehage eller dagmamma. Jeg jobber 3-4 dager i uken. Han er litt over året. Det er slutt med meg og pappan hans nå. Hva vil jeg få av støtte? Tar det lang tid før jeg kan motta støtten?
så var vi 4 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Du kan søke om overgangsstønad, barnebidrag, bostøtte, dekt barnepass(hvis det trengs), og dobbel barnetrygd. Før du kan søke om noe ekstra fra trygdekontoret må det foreligge ett meglingsdokument, så det første du gjør er å bestille time til megling.
så var vi 4 Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 jeg er ikke heeelt sikker for jeg slapp akkurat unna det, men det er en samtale der dere blir enige om samvær og sånn, mener jeg å huske.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Ok.Vi er enige om alt sånn vi. Håper det egentlig vil ordne seg mellom oss igjen etterhvert,, Takk for svar
annipia Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 overgangsstønad (får litt av den sia du itj har full jobb), dobbel barnetrygd, kontantstøtte, FARSBIDRAG, bostøtte..gå på trygdekontoret så si dæm dæ ka du kain søk om.. søk så fort som mulig, så får du pængan så fort som mulig. æ å faren te mine mått ikke lever nå meglingsdokument.. æ gikk bare på trygdekontoret å sa at æ va blitt alein så fikk æ di søknadsskjeman æ trengt. faren mått bare ha ainna adr enn mæ i folkeregisteret før æ fikk pængan..
så var vi 4 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Det er nye regler etter 01.01.07 som krever at alle samboere som går fra hverandre må ha meglingsattest.
annipia Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 ååh.. oki.. vart slutt før d hær så d visst æ itj..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå