Coolmommy**080607*overtid* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 .....Et ork å gå her gravid nå.Vondt over alt og ingen tegn på rier nei.Har hatt små tak nå i 14 dager,men de blir jo søren meg ikke noe sterkere heller.Pokker også.....
Louise-and3girls Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Vet åssen du har det. Er så lei nå og det er sååå fryktelig varmt. Sitter forand en vifte hele dagen, orker ikke å gå ut. Er 7 dager igjen og jeg venter også hele tiden på at det skal skje noe, men nei da. Vi får bare smøre oss med tålmodighet. =)
Xenaen Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja enig med deg! Sliten og lei. Og en smule deppa også. Argh. Vaske vinduer i dag!
nikita_og verdens2nydeligste Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Jeg er også lei, selvom jeg har 8 dager til termin. gikk 12 dager over sist, håper virkelig jeg slipper det denne gangen. Leter etter tegn hele tiden, men neida.. Varmt er det også, sliter om nettene. Har heldigvis fått kjøla meg ned ved sjøen et par dager nå, helt himmelsk.. Kom til meg smerte....
Marolla Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har hatt fine og jevne tak siden i går kveld med 7 min mellomrom, men nå kommer de plutselig bare sjeldnere og sjeldnere. Drit altså! Er ei uke siden termin i dag, og jeg vil ikke gå enda ei uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå