Gå til innhold

*gjesp* du vet du har stått opp tidlig...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når du er ferdig med å støvsuge huset kl. 7!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He-he;-) Flink da! Tror leieboerne her hadde klikka om jeg hadde gjort det samme..

Skrevet

Eller når du har bakt boller til gubben drar kl. 7 ;)

Skrevet

her synes minstesnupp at dagen skulle starte 04.40....:( gubben som til slutt stod opp så jeg har ikke gjort mye fornuftig. Men ikke så ofte vi kunne vært klare til å dra 07.30 hehehehehe skal henge opp en klesvask og sette på en ny maskin da:)

Skrevet

Det er tidlig når dagen begynner mellom 4 og 5.. Må være en blanding av varmen og at det blir for lyst tror jeg. Godt han bare er våken noen timer før han sover ett par timer igjen. Passer på å legge meg samtidig da. Ikke like greit bestandig når man har en mann som er borte 4 uker av gangen..

Skrevet

hehe, posterte et lignede innlegg på bim i sin tid. Da jeg var høygravid og det var umulig å sove. Ferdig vasket hus kl 0730, det er rekord her i huset! Og jeg tviler på at den blir slått ;)

Skrevet

hehe ja.. det er ikke en rekord jeg higer etter å slå for å si det sånn....

Skrevet

Usj - jeg har noe i vente.......

Får nyte det mens jeg kan.....her sover Selma enda:)

Skrevet

Hehe, eller når lunsjen inntas klokken 9. Hadde en periode der lunsjen var så tidlig, glad det er over ja! ;o)

Skrevet

Det er sant.. Ikke bare bare når måltidene blir flyttet på, slik at middagen er unnagjort kl 1 f.eks.... Akkurat sånn som bestemora mi på 86 år hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...