Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 trist start på dagen.....tankene mine går til de stakkars foreldrene som har mistet babyen sin. Jeg kjenner ingen ettåringer i Moss, men har jo hatt mange kunder innom de siste mnd.......
Nicita73 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Forferdelig trist, siste jeg tenkte på når jeg sovnet og det første jeg tenkte på når jeg våknet, slo på tv2 nyhetene med en gang. V
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 samme her.....drøyde lenge før jeg la meg for å se om det kom en oppdatering. Blir vel det store samtaleemne i Moss i dag.
lykkeligmor:) Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Huff, nei... hva har skjedd? Har ikke fått med meg noen ting jeg, sovet i hele går.. Stakkars, huff, mistet babyen sin?
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 http://www.nettavisen.no/innenriks/article1104342.ece
lykkeligmor:) Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Åh, stakkars... Noe så grusomt.. Og stakkars foreldre også, må da være helt ufattelig å miste barnet sitt.. Huff, ingen fortjener det der, ihvertfall ikke et lite barn..
Gemini77 Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Fy fader så forferdelig.. Kan noen referere til hva som har skjedd? Jeg sitter på jobb og her er alle linker til aviser stengt. Er bare noen internettsider jeg får opp... :-(
Dotten Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Huff. Så trist ja. Har ikke fått med meg dette før i dag jeg. Stakkars liten og stakkars foreldre. Kan ikke sette meg inn i deres situasjon på noe måte, annet å tenke meg at dette må være det verste som kan skje. Håper de "ikke hadde skyld" i dette, med ikke å bruke redningsvest, da det vil gi samvittigheten deres enda en stor "skrape". Ille nok å tenke på om det var noe annet man kunne gjort, om man ikke i tillegg har vært litt "sjødesløs" og ev. ikke brukt vest. Gutten på 1 år falt overbord fra en seilbåt, og ble funnet 25 minutter senere.... Da var det for sent. Han døde påfølgende natt! Huff og huff! Stakkars lille englegutt!!!
dama Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 det kan egentlig være det samma... ufattelig trist er det uansett... veit ikke hva jeg hadde gjort hvis jeg hadde vært i den situasjonen, får håpe de klarer å komme seg gjennom det etterhvert
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #15 Skrevet 11. juni 2007 Med redningsvest kan man klare å få tak i barnet ganske fort da. Så detspiller jo en stor rolle om barnet hadde vest eller ikke. Ingen barn eller voksne bør være i båt uten vest....i fjor mistet jeg min far i en drukninsulykke. Han hadde ikke vest men det valgte han jo selv :-( Uansett, grusomt trist for familien og ikke misnt den lille gutten :-(
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #16 Skrevet 11. juni 2007 Huff ja det er helt fryktelig. Mine tanker går til familen.... og mammaen og pappaen til dette lille barnet.
Nummer 3 kom i november :) Skrevet 11. juni 2007 #17 Skrevet 11. juni 2007 Huff, stakar, stakars liten... Leste at de ikke vil svare på om han hadde redningsvest... reagerte på den jeg... Mine tanker går til dem alle
Mom2Two Skrevet 11. juni 2007 #18 Skrevet 11. juni 2007 Ufattelig trist! Hvis de ikke vil svare på om han brukte redningsvest, så er det vel ganske opplagt at h*n ikke gjorde det. Tror heller ikke det ville tatt så mye som 25 min å finne en baby med signalfarget redningsvest.
tezzie Skrevet 11. juni 2007 #19 Skrevet 11. juni 2007 Jeg har tenkt på den gutten i hele dag. Har vondt og gråter inni meg. Jeg var ikke langt unna i går, og jeg så seeking helikopteret fly i sirkel over stedet. Da tenkte jeg; håper ikke dette dreier seg om et barn. Jeg ser bilder av han i hodet mitt, ligge hjelpeløs i vannet. Det må være helt jævlig. Omtanke sendes til familie og venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå