Lavendel*06*10* Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 etter man har gjort det slutt og flyttet fra hverandre? Altså.. Skjer det.. ?
Nicita73 Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Man hører jo stadig om de som finner tilbake til hverandre etter brudd. Jeg har personlig erfart det, det fungerte ikke for oss, jeg personlig syntes man fort falt tilbake til gamle vaner, som var grunner for at det ble slutt i første omgang. Men om man klarer å få det til å fungere er det jo kjempefint:)
mamma til en prinsesse Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Vi flyttet fra hverandre, men 5 uker senere ble vi sammen igjen. Nå er det 2 1/2 år siden og vi har fått en datter. Så ja det skjer...
Anne-B. Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 En kompis av samboeren min hadde et vennepar som brøt opp, og de hadde sånn ordning at de to voksne bytta på å bo sammen med barna i det gamle hjemmet, slik at det var ikke barna som pendlet, men de voksne. Til slutt blei det så slitsomt, pluss en del andre omstendigheter, selvsagt, at de flytta sammen igjen og gifta seg. Så ting kan skje. Såvidt jeg veit så var det ikke utroskap med i bildet, de gikk på en måte i hver sin retning og "plutselig" en dag innså de det.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. juni 2007 #6 Skrevet 11. juni 2007 Tja, det tok nesten 2 år av livet mitt å komme meg over pappa'n til Lille... da jeg endelig hadde gjort det..ville han tilbake..jeg gav det ett forsøk men kjente inni meg at det ikke funket. En kan ikke bare komme tilbake til noen en har såret, sette seg på sofaen og prompe og tro alt er ok igjen. En må virkelig jobbe for det. Kanskje om det blir jobbet masse, så er det mulig.. Man må forelske seg på nytt tror jeg.
Rumpleteazer Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 besteforeldene mine var fra hverandre i 6 år og ble sammen igjen
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 11. juni 2007 #8 Skrevet 11. juni 2007 Svigers fant tilbake til hverandre når førstejenta vår kom etter 12år og hvert sitt seriøse forhold i mellom. De bor i sverige så ble til at de kjørte opp sammen og besøkte oss. Så flyttet de sammen igjen. Men tror det er mye av praktiske pg økonomiske grunner, ikke gjennfunnet den store kjærligheten igjen akkurat. Så det teller vel egentlig ikke synes jeg da.
Gjest Lesehesten stolt mamma til 2 Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Svigers bodde fra hverandre i 1 år før de fant sammen igjen og fikk mannen min. De er fortsatt sammen og det er snart 30 år siden. En av veninnene mine har nettopp giftet seg med kjæresten sin. De var fra hverandre i nesten 2 år før de fant hverandre igjen. De har virkelig tatt tak i de tingene som ikke fungerte og nå har de giftet seg. Kjempekoselig!
Harehopp Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 jeg har ikke erfart d, men søstra mi å samboeren hennes gjorde d slutt for ca ett år siden.. De har to barn sammen å 9 års langt forhold da d ble nok for dem,, men etter ca 7 mnd fant de sammen å flyttet sammen... nå er alt som d var den gang de var et lykkelig par,,,... Så sjansen for å bli sammen er nok der ja,,,
Linn,Skrållan&LilleSøster Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Jeg og sambo var sammen i 3år,så ble det slutt,og vi bodde hver for oss i 1,5år. Men det endte opp med oss to til slutt og sammen har vi fått snuppa våres;) Er ikke alt som det skal hos dere om dagen snuppa???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå