Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 må den stå kaldt? skal på jobb først, lite lyst å sette den i kollegaenae mine sitt felleskjøleskap
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Jeg hadde den alltid i veska satt den aldri i kjøleskapet eller noe jm sa til meg at det var helt i orden bare det var morgen urin
tezzie Skrevet 11. juni 2007 #3 Skrevet 11. juni 2007 Ja den må stå kaldt. det er i hvertfall det jeg har lært. Du får kamuflere den, gjemme den i en pose, matboks o.l ;o)
Kamomille Skrevet 11. juni 2007 #5 Skrevet 11. juni 2007 Jeg ahr aldri hatt mine prøver kalde! Er på 3. svangerskap nå, og ingen leger eller jordmødre har noen gang kommentert at de ikke er kalde!
Eli M Skrevet 11. juni 2007 #9 Skrevet 11. juni 2007 Den må stå kaldt hvis det går mer enn to timer til den skal undersøkes.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #10 Skrevet 11. juni 2007 Tusen takk..Hvis hun ikke kan se eller ikke tar Ul må jeg bestille en ul selv..Må vite hvor langt jeg er på vei..Må jo ha en termindato å gå utifra med tanke på bestilling av fødeplass osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå