Gjest Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 nå kommer jeg med mitt mass igjen;) Men hvor svak kan en mensen være? Håper noen har peil. Jeg har/hatt en merelig mensen nå. Har bare blødd litt lysrosa/rødt inni skjeden i 4 dager, og da lurer jeg på om man kan blø så lite når man har mensen? Kan ikke huske at jeg noen gan har hatt det sånn før. Har bare brukt 1 ob da jeg trodde jeg skulle få mensen på fult men det va ikke vits i å bruke siden det ikke kommer noe i trusa. Og kan p-piller gjøre at man kan blø så lite? Det var som spotting eller hva jeg kan kalle det men det pleier jeg bare og i 1 dag. Ble litt mye detaljer her nå men håper noen kan svare meg. Hvis noen vet da.
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 Håper noen kan svare meg før jeg drar bort i 1 hel uke;p Jey
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Nei det kan jeg ikke være har tatt p-piller til samme tid vær dag netsen. Har heller ikke noen symptomer på at jeg er det. Har sikkert vært veldig heldig med at jeg har hatt en utrolig svak mensen;p Sattser på det jeg
Gjest Skrevet 11. juni 2007 #7 Skrevet 11. juni 2007 Det vet jeg men den muligheten der er jo ikke stor.hehe (tror jeg da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå