lykkeligmor:) Skrevet 11. juni 2007 #1 Skrevet 11. juni 2007 Jeg og gutten på 9 måneder sovnet sammen klokken 7 i går, og jeg våknet nå nettopp, og ser at samboeren min har prøvd å være snill, og sått inn en vifte til oss:) Men av en eller annen grunn har jeg det for meg at det ikke er så bra for gutten? Så ble litt redd, og skrudde den av jeg.. Kan jeg gå inn å skru den på igejn? Er jo kjempe behagelig, men gutten ligger der i bleia, og har det for meg at jeg ikke bør...?
heldigec Skrevet 11. juni 2007 #2 Skrevet 11. juni 2007 En vifte gjør ingen skade - det er bare deilig i sommervarmen! Selv har jeg lånt bort min til sønnen på 3 år...derfor sitter jeg oppe nå...! hehe Aircondition, derimot, kan "skade" pga temperaturforandringen. Men ikke verre enn at de KAN få vond hals etc...
lykkeligmor:) Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2007 Åh, takk for svar:) Hehe, hadde jeg visst det, kunne jeg spart meg selv for mange slitsomme netter, for gutten sover fortsatt, pleier å våkne i fire-fem tiden! Flott, da fortsetter jeg å bruke vifta:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå